(1)

.en liten funderare.








För exakt tre månader sedan var det en varm julikväll och jag minns att jag hade intagit poolen på trädgården med en kall cola i handen. Den där dagen hade varit extra varm och min lätt fjällande kropp hade jag fått smörja in onödigt många gånger för mycket. Sol & värme & brunbränd hud. mmmh.
Fast, vad sjutton snackar jag om? Detta stämmer ju inte för fem öre!
För tre månader sedan var det söndag. Jag satt säkert hemma framför teven och tittade på scrubs, inväntade morgondagens arbete gjorde jag förmodligen också. Huden matchade mina "sjuksyrre-kläder" som var i den vitaste nyansen. Någon cola hade jag dessvärre inte heller och den där poolen, den har aldrig funnits..
Nu har de tre månaderna kommit till sin rätta och dagen är måndag, veckans första dag dessutom. Det firar jag med b&j och tänker på livets goda stunder!




Kommentarer
Postat av: nillan

haha roligt skrivet men sjukt bra! jätte fina bilder också! :)

2010-10-18 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: