(0)

Lagfest part one






Tråkiga inlägg är aldrig roliga. Ganska logiskt egentligen. Ska försöka bättra mig hörrni!
Kan ni tänka er att jag faktiskt tackade nej till självaste Ullared en solig dag som denna och istället stannade hemma för att plugga?
- Inte ?
Har nämligen psykiatriprov imorgon så den boken och repriser på dumburken blir mitt sällskap för dagen.

Gårdagen bestod av jobb (kom och testa nya M och M Bacon vetja, dom ser åtminstone goda ut på bilden haha)
och efter det blev det till att umgås med mina grymt fina grabbpolare i husen utspridda i närheten av mitt eget. Det blev en aning sent men då är det ju perfekt att man är ledig och kan sova hur länge man vill,
Tänk vad bra livet kan vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: