(1)

Under my umbrella




När det är en regnig och väldans tråkig dag som denna kan ett provresultat från matten sätta lite mer färg på vardagen. Gärna en skrikig färg som den limegröna blomman som står bredvid mig på köksbordet. Det speglar just nu mitt humör kan man säga. Tokigt, spralligt och bländande färgstarkt.
Kalla mig skrytmåns om ni vill, men jag är bara impad av mina kunskaper som ibland överraskar.

& ett litet tips när jag ändå är i farten:
Cashewnötter med sourcream and onion smak - något ut över det vanliga att sätta tänderna i!
Spring och köp , död eller levande! :D





Kommentarer
Postat av: Piah

GRATTIS till prestationen! Du är duktig som förmår fokusera på skolan samtidigt som du jobbar mycket. Var rädd om dig! KRAM

2010-10-19 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: