(0)

.Sömnbrist alabama kl 04.15 , men vem bryr sig?.

Utanför hörde jag precis postbilen komma körandes och tidningen flög i brevlådan som vanligt.
Men hey, vänta lite nu. Det måste betyda att klockan är fyra. Fyra på morgonen..?
Jo, nog stämmer det alltid. Jag har suttit fastklistrad vid datorn sen jag kom hem från skolan, vilket är sammanlagt elva timmar snart. Iofs tog jag en paus när jag slängde i mig en pizzabit, för åtta timmar sen. För det tyckte min mage att jag va värd, nu skriker den igen.  Och så blev det ju allt några pauser när jag filmade mig själv till vårt grupparbete jag jobbar med, förstås. Kasst no1 blir det men sånt är livet! Jag får bjuda på mig själv lite minsann haha.
Om en halvtimme får jag sova, och då är det bara en timme kvar tills klockan ringer och det är dags för skola.
Men min helg kommer bli grym så jag behöver ingen sömn ;)
We love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: