(2)

.Raise your hand.





Hemma från ett oväntat bra utvecklingssamtal, förutom när jobb kom upp som ämne..
Ska alldeles strax sätta igång med plugget inför provet imorgon på social omsorg och samtidigt försöka ändra inställning och inte ha så höga krav på  mig själv. Även att det roligaste som finns vad det gäller skolan är att få tillbaka ett prov där det står något med tre bokstäver. Men ibland måste man tänka mer på sitt välbefinnande just för dagen och stunden. Och för mig är det just nu, stressa mindre. Men vad sjutton, om jag kan käka myror och vara vaken i två dygn, klarar jag allt!  (bra jämförelser haha)

See you efter min utsökta kyckling och ris måltid (;




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tänk att du äntligen förstått vad jag försökt intala dig! Love you, girl!

2010-10-26 @ 18:51:56
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

härliga bilder :D och bra att utvecklingssamtalet gick bra :)

2010-10-26 @ 19:21:52
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: