(2)

ops2d part one







Efter nästan tio timmars jobb stressade jag iväg till klassfesten där det var + och - håll igång.
Tolka det hur ni vill. Men festligheterna hade ju redan varit eftersom jag kom nästan fyra timmar senare än resten av sisterhoodet.  Typiskt.  Så jag och min kära blonda vän som ni ser på tredje bilden drog oss hemåt ganska så snart efter att jag kommit dit, tur var nog det. Är helt matt i kroppen och huvudet.  Sängen blir nästa anhalt helt klart och fy vad underbart det är att sova. Säg inte emot för då får ni en smock!
Mer bilder lär dyka upp inom kort!

God natt med er och sov för himla fint!





Kommentarer
Postat av: Nathalielidman

Hahahaha, usch, jag har fortfarande dåligt samvete för att jag inte ringde till sig tidigare :s men men, vi hade ju kul den lilla stunden som va iaf ;D - anton i mitt hjärta efter den här kvällen måste jag bara tillägga!!!!! <3 ;D muuuums....

2010-10-10 @ 11:26:02
Postat av: Anton

Nathalie: så det är mig du minns efter den kvällen? ;o

2010-10-11 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: