(6)

news






+ en kjol och en t-shirt som ni kan få se imorgon om ni kikar in.

Jag vaknade upp för en liten stund sen och tänkte
"yes, äntligen fredag, helg och lagfest".
Men ganska så snart insåg jag att jag aldrig brukar sova med tänd lampa och ha engelskaboken som kudde. Något stämmer inte.
säg inte att det fortfarande är torsdag?

Plan b, jag ställer klockan tidigt imorgon och försöker plugga in åtminstone fem glosor! Det kanske räcker till ett G iaf!  Och jag är ju rätt bra på att improvisera. Hur i allsindar ska detta sluta? Ni hör ju bara.. haha
Någon sa för x antal år sen hur viktigt det är med planering och ditten datten, nu tror jag att jag börjar förstå innebörden av det ordet!  Tid tog det må jag säga. Men man lär sig med åren :)
God natt alla kattälskare och allt vad ni nu är!






Kommentarer
Postat av: emma r

iiih, är det den koftan från h&m? typ 400 kostar den ? har nämligen spanat in den men vet inte om jag ska köpa, skit snygga kläder iaf! :)

2010-10-14 @ 21:36:06
Postat av: malinfransson

ja det måste nog vara den du menar. Den är hur skön och mysig som helst, slå till vetja! tack så mycket :D

2010-10-14 @ 21:45:03
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: ringälskare!

var kommer ringarna från ?! så sjukt snygga!!

2010-10-17 @ 15:39:03
Postat av: lovisa

snyyyyggggmallaaan! redigt fina tygbitar du fått tag på ser ja. ringarna med :D saknar dej hörru!

2010-10-17 @ 22:43:35
URL: http://llovisafisa.blogg.se/
Postat av: Jenny donken

Malin, du måste genast berätta vart du har köpt dina ringar!!!!!!! Hahaha

Sjuuukt snygga:D

2010-10-17 @ 22:44:40
Postat av: malinf

hahah jenny och ringälskaren, dom är från gina hela bunten. så spring och köp!! :D

2010-10-18 @ 17:43:30
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: