(1)

.Her name is pat, the kitty cat.




(bilder lånade av den Blonda flickan ovan)

Dålig uppdatering det senaste men oh så skönt det har varit att slippa tänka på datorn för ett tag och bara njuta av allt annat. Vad har jag haft för mig när jag inte suttit här och häckat då? 
- Jo, jag har umgåts med Pat och gjort det vi är bäst på, ta vara på stunden vi lever i helt enkelt.
Fläskat, promenerat i det härliga höstvädret, pratat en himla massa om bra, dåliga, tokiga och framtida saker, lyssnat på grym musik och tittat på bra rullar.
Ja Det har varit kanon helt enkelt.
Hade jag varit grabb mina vänner, hade jag förmodligen varit kär och friat till henne! haha





Kommentarer
Postat av: Mathilda

I love you, girl. Hug

2010-11-03 @ 18:36:06
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: