(0)

bra helg med bra folk





Min helg har hitills varit super mega jätte bra. Igår kom mina efterlängtade damer vid namn Josefine, Mathilda och Elvira till mig. Det blev en massa ta-igen-snack, mat i form av pizza, mys framför en bra film och jag måste erkänna att det gruffsades en hel del godis och andra otnyttigheter. Men vad tusan, det kunde ju varit värre? haah (bilder kommer in i morgon)
Mathilda gjorde mig sällskap för natten och idag möttes vi i sista matchen med fotbollen för säsongen. För hennes skull tänker jag inte gå in på resultat och liknande ;) där fick du Mathy! Och direkt efter matchen blev det jobb för att sedan möta upp Mathilda och Jonathan för en liten kvällsfika i staden. Ni är bra hela bunten ska ni veta!
Nu är klockan skit mycket och jag måste sova känner jag, så god natt med er som ännu inte lagt sig till rätta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: