(0)

.Att städa eller inte städa, det är frågan.




Hata är ett starkt ord, men när det gäller ord som beskriver "städa", så är hata det bästa jag kan komma på. Eller varför inte tråkigt, jobbigt, enformigt och ännu mer tråkigt. Men å andra sidan är det ju rätt gött när saker och ting kommit till sin rätta plats igen, och kläderna ligger i garderoben där dom hör hemma. Fast.. för mig är det bara ett önsketänkande, eftersom jag aldrig brukar komma så långt. Det får räcka med att sängen är bäddad, åtminstone de få gångerna den är det.  Jag ska gifta mig med en man som älskar att städa och tvätta och laga mat och göra allt det där. Eller åtminstone att han bankar lite vett i skallen på mig! Finns det någon sån kille där ute, ring 0735****** för mer info, haha.


Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner under täcket. Har inte fått ta igen sömnen i helgen efter det där förbaskade arbetet jag satt uppe och gjorde en hel natt, ett grupparbete .. Men sånt är livet och därför lägger jag mig tidigt denna natt! Sov gott chickens! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: