(0)

Äntligen går det att logga in..





Idag har jag lärt mig..
- att det är viktigt att använda kondom, annars kan man få aids. Det snackade en snubbe om i en timme så jag tror jag fattat poängen nu.
- att om man inte vill äta kall mat är det ganska smart att äta upp den innan man somnat.
-att om man nu inte vill somna ifrån maten, ska man inte stanna kvar i skolan och plugga matte i tre timmar.
-att om man stannar kvar i skolan och pluggar matte i tre timmar så slipper man göra det hemma.
-att det inte hade spelat nån roll hur jag än gjorde med den där sabla matten, för talen är som hieroglyfer framför ögonen iaf..
-Att matte kan ta och hänga sig och jag inte ska prata mer om det förrän imon! haha

Man lär sig nånting nytt varje dag minsann! Eller..?
Nu är jag skit trött och ska sova tills jag vaknar!

Tjo och tjing Göran Persson är king.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: