(2)

.and I´m free falling.





I morse försov jag mig och därför blev detta inlägget inte publicerat. Typiskt. Men då är det ju tur att man har en så fin vän vid namn Nathalie som har fina föräldrar som skjutsade oss till skolan. Toppen!
Nu sitter jag hos Jonathan efter att vi varit med Mathy och fläskat på donken. Idag, igen.. hehe..
Vi ska strax bege oss mot grabbarna och Hanna där jag faktiskt inte vet vad som väntar. Men ett är säkert och det är att jag har köpt världens största godispåse för nästan hundra riksdaler...

NU ÄR DET HÖSTLOV FÖR BÖVELN!

Ha en toppen kväll bloggälskare!




Kommentarer
Postat av: maria

vill du ha chansen att bli lördagens blogg ? :)

var då med i tävlingen som är igång just nu i

min blogg ! :D lycka till !

2010-10-29 @ 19:26:24
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/
Postat av: Ö-H

det var min godissmak och passion som gav oss det bästa resultatet :D

2010-10-30 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: