(4)

I'm singing in the rain

Jag stod nyligen i hallen och satte upp håret, samtidigt sjöng jag ganska högt vilket brukar hända när jag är ensam hemma. Men i samma veva då jag sjöng som allra högst kom brevbäraren med reklam. Och eftersom jag bor i lägenhet är det ju som ett hål i dörren där posten kommer. Samtidigt som posten dök ner på hallgolvet hörde jag någon som harklade sig ordentligt utanför. Förmodligen av den vackra stämman han hörde.. Undra om grannarna i huset hört mig också .. ?





Kommentarer
Postat av: GustaF

Hahaha! Men liksom vem sjunger inte när man är ensam hemma?;)

2010-03-31 @ 18:00:51
Postat av: Anonym

ja eller hur! du har så rätt Gustaf ! :D

2010-04-01 @ 09:04:00
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: kär gammal vän

typiskt dig malin. haha

2010-04-01 @ 16:46:48
Postat av: Anonym

jag undrar jag vem denna vän kan vara, haha :D

2010-04-01 @ 19:00:32
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: