(0)

Working nine to five

En regnig dag som denna har jag som sagt jobbat, och jag hoppades på att det inte skulle komma särskillt mycket folk och äta just för att alla kanske ville stanna inomhus i detta väder. Men ack så fel jag hade. Mina ben har nog inte stått still i tre sekunder ens, tror jag fått lite träningsvärk t.om..
Efter jobbet blev det till att fira mor min med gott käk och jag fick tillslut min efterlängtade efterrätt ! mohaha (hoppas inte coach läser det här)

Imorgon är det äntligen fredag vilket innebär jobb från halv 12 till 21 istället för till 16. Ganksa pepp på det alltså!
Vi hörs kanske en snabbis imorgon på morgonen folket! Nu ska jag besöka drömmarnas värld så god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: