(0)

Ett födelsedagsfirande i blå kjol




Gårkvällen var trevlig tillsammans med mamma, systrarna mina och deras respektive. Det grillades kött i massor och åts efterlängtad jordgubbstårta, smaskens! Jag kan väl säga som så att när Linda (systern som firades) gjorde sin tårta igår visade hon sin jaa, galnaste sida. Hon och jag var ensamma hemma igår på eftermiddagen så musiken var maxad samtidigt som dörren var öppen. I samma veva som hon står och dansar och sjunger som mest kommer vår morbror in utan att hon märker det, haha vilken syn. Okej det kanske inte låter så roligt, men ni skulle sett henne, jisses vilken dam.
På tisdag ska vi förresten på Eclipse, ooooh vad jag längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: