(0)

Tack gud för att jag är frisk!!





Då va man tillbaka på jobbet efter lite mer än en veckas sängliggande i feber och hosta, nog känns det att man lever alltid!

-I förrgår när jag kom hem efter en mysig fika på stan med Emelie som förövrigt va väldigt saknad, blev det en runda i skogen med vovven då även kameran följde med. Bilder kan dyka upp lite då och då.

-Igår träffade jag fint folk innan bion (eclipse) som dessutom va bra, men väldigt lik de andra filmerna (kanske inte ska avslöja allt för mycket för de som inte sett den än, smart av mig..)

-Tonight åker jag och fyra grymma tjejer till Halmstad där Mathy redan befinner sig. GF står överst på listan och detta ska bli en grym helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: