(1)

22.50

I morse va jag och Emelie uppe med tuppen för att åka till Göteborg. Jag ville helst av allt åka dit för att få mig en skymt av Tim när han spelar Gothia.  Har varken sett eller hört hans röst på över en vecka så jag tyckte det va på tiden. Efter att ha åkt för långt med spårvagnen och väntan på bussar så hittade vi tillslut fram till sporthallen, 15 minuter kvar av matchen och någon blev förvårnad när han fick syn på oss... Jag lyckades inte överraska med glassen senast, då fick jag själv bli surprisen denna gång! Om det nu va så mycket att hurra för, haha.
Endast en mössa fick följa med mig hem, snålt.




Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: tack :'( <3

2010-01-05 @ 09:01:54
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: