(2)

Solen lyser himlen är blå







Dagarna på praktiken har gått snabbare än väntat. På sätt och vis ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan efter lovet, men jag fruktar tisdagarna och spanskan så in i.. Nåväl, det blir trevligt att träffa de efterlängtade flickorna iaf!
En fredag (det är fredag va? har inte koll på nånting, kan bero på febern) som denna har jag varit ledig och eftersom solen stod högt på himlen när jag vaknade imorse fick det bli en runda genom stadsparken bl.a. Kameran blev mitt goda sällskap.  Har även träffat en efterlängtad Tim ikväll, den killen får mig att må bra!  





Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Ja idag var det en klar och fin himel! och ser att du fick ett par finfina bilder idag med :D

sv: nä ingen ska vara där vad jag vet! :)

2010-02-06 @ 00:51:53
URL: http://antonvardet.blogg.se/
Postat av: Anton Johansson

sv: Får se om det blir någon kamera om ett tag ;)

Okej för han vet inte om vart han ska vara och hans lärare orkade inte åka till habo på besök så därför så skulle han få vara i stan! Så det är mycket möjligt att det är han :D

2010-02-06 @ 01:30:11
URL: http://antonvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: