(1)

Nu kör vi igång igen



(kanske är på tiden att lägga upp lite bilder från GF en gång för alla, kommer inom kort)

Klockan är tio i elva (jag glömde publicera inlägget så tiden stämmer inte just nu. Slår vad om att ni just kollade på klockan (; ..)  och jag är just hemkommen från första matchen efter uppehållet. Den slutade med vinst, vilket va en himla tur med tanke på hur långt vi fick åka. Under matchens gång kom även all ångest då det ända jag tänkte va att "tusan Malin, du skulle kanske ha rört på dig lite mer i sommar trots allt.." Men det är lätt att va efterklok som man brukar säga, haha.
Nu väntar jag på att mina mackor i smörgåsgrillen ska bli klara och sen väntar sängen på mig. Ha en bra kväll vänner!




Kommentarer
Postat av: lovisa

heeej malin :D kan inte du skicka lite bilder till mig från GF? typ några sånahär på alla tjejer och så? :) vore snälllt :)

2010-12-08 @ 10:49:53
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: