(2)

Onödigt inlägg såhär på kvällen






Det är sommarlov, klockan slog just 23.24 och jag är dödstrött. Det här är första sommaren som jag jobbar så självklart känns det konstigt att inte kunna göra vad jag vill på dagarna. Men i ärlighetens namn så gillar jag det faktiskt. Självklart skulle det vara skönt att kunna vara ledig precis hela tiden, kunna sova så länge man vill och kunna vara ute och göra saker. Men en ung man sa till mig den gången när jag klagade över jobbet att:
"Jobba denna sommaren och tjäna pengar, så kan du roa dig nästa sommar". Helt rätt och riktigt tänkte jag, för då ska jag banne mig dra min resväska efter mig och sätta mig på första bästa plan till USA och hälsa på syster yster som ska bo där i ett år. Och en sak till, hade jag inte haft något jobb i sommar skulle jag säkert klagat över det, så ni som klagar över era jobb, dämpa er liite granna och tänk på dom stackarna (lyckostarna) utan (;

Nehe, sängen väntar. Vi hörs imon efter att jag jobbat och träffat brudarna på bilderna några inlägg under!




Kommentarer
Postat av: Louise R

du tar grymt snygga bilder! kul att du även börjat lägga upp fler bilder på dig själv, fortsätt så!

2010-08-04 @ 00:14:54
Postat av: malinfransson

oj, tack så jätte mycket Louise! vad roligt att höra ! :)

2010-08-04 @ 09:58:00
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: