(0)

Well, I'm going home


svartvit repris.

Jobbet gick bra innan och ännu en gång fick jag jobba över. Men det gjorde mig bara glad eftersom jag då slapp vänta på bussen lika länge. Just nu sitter jag och kikar på kläder och diverse varse från olika sidor. Och ja,
det. kliar. i. mina. fingrar! Tänk om jag hade en penga-maskin eller något, oh så bra det hade varit! Å andra sidan kanske inte.. Har även försökt att lägga upp en outfit-bild i över en timme nu så det kanske är lika bra att ge upp. Jag tror faktiskt att det är på tiden att lägga sig om jag ska orka kliva ur sängen imorgon också. Då blir det jobb och efter det ska jag träffa min käre vän Gurris!  God natt med er!

(Anna, skjortorna är från h&m och Bikbok)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: