(2)

News




(knappar i början på ryggen)


(knappar på hela ryggen)

(stor och mysig halsduk)

Och även ett par prickiga strumpbyxor inhandlades igår. jag.älskar.rea
Nu ska jag ta och leta reda på ett par rena arbetskläder. Vet inte hur jag bär mig åt men efter några timmar på jobbet är mina byxor ofta dränkta i chokladsås och diverse varse haha. Efter det blir det till att träffa fint folk hos "björnen" , som han så fint kallar sig själv. Kameran åker med, givetvis!
Ha en fortsatt bra dag!




Kommentarer
Postat av: Kajsa Ruden

Åh vad fina kläder!

2010-08-20 @ 18:37:35
Postat av: malinfransson

tack så jätte mycket kajsa ! :)

2010-08-21 @ 09:55:33
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: