(0)

Feels like I'm going insane


en låt som syster spelar i Tims bil varje gång jag åker med, känns det som iaf. Blir bara grymmare och grymmare i mina öron (refrängen åtminstone)!

Jag är nyligen hemkommen från en runda på stan där jag äntligen köpte mina efterlängtade skor. Har redan sett dom på lite bloggar här och var men alla är vi härmapor innerst inne, right? (;
En rejäl kaldender och en födelsedagspresent till far min fick också följa med mig hem(läskigt att fylla år på fredag den trettonde..) . Har även hittat ett par riktiga godingar på Nelly, men vet i katten vid vilka tillfällen jag skulle använda dom. Det återstår att se vad som händer.

Lite bilder från gårkvällen kommer inom kort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: