(0)

Att vara eller inte vara, det är frågan

Imorse käkade jag en stor tallrik med gröt till frukost eftersom det tydligen ska vara bra. Det ända som inte riktigt stämde va att mjölken va slut.. Nåväl, det gick det med och nu är jag mer än redo för match!

Till kvällen ska jag träffa en saknad Emelie som jag inte träffat på..jag vet inte hur länge. Vi hade tänkt gå på bio, en snyftare för att vara exakt. Mina närmaste vet att jag gråter floder till sorgliga filmer (om man gråter till Rosa är det nog något allvarligt fel, glöm att jag skrev detta) men nu får det vara slut med allt sånt där. Kärlek på film är bara ett skrivet manus, men oj så vackert..

Ha en finfin dag vänner! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: