(3)

Lätt på tå, lätt på tå andra går på hälen




Två bilder ville samarbeta med mig idag men formaten blev för himla konstiga. Är det inte själva bilden som inte går att lägga upp är det alltid något annat man kan klaga över haha.

I går stod jag tillsammans med laget i en skog i hela nio timmar, vi var funktionärer på Tabergsmilen (en stor tävling med över 300 lag anmälda för er som undrar). Trots mina femtio lager med kläder frös jag. Trots en skog full med skymmande träd kändes det som blåsan skulle sprängas vilken sekund som helst. Och trots min stora matsäck skrek magen efter mat. Man kan väl säga att vi hade fullt upp helt enkelt och efter att ha upprepat samma meningar i form av regler ungefär hundranittioelva gånger, var jag slut när jag kom hem. Det blev heller ingen afton med damerna i laget som det var sagt, utan en grann-kväll med grabbarna vilket innebar mördarspel, gitarr, sång och snack helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: emelie

två frågor bara. vad har du för kamera och varför lägger du inte in mer bilder på dig själv ? roligt att läsa din blogg men har inte riktigt fått någon uppfattning om hur du ser ut :)

2010-04-18 @ 23:25:05
Postat av: Anonym

sv: jag har en sony a330 (den kan heta något mer, så mycket att hålla reda på) Tack det va snällt av dig! Jag får kanske se till att börja lägga ut mer bilder på mig själv då kanske ! :)

2010-04-19 @ 10:35:37
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte fina bilder malin!

2010-04-21 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: