(0)

tjugoåttondeseptember

Efter endast en timmes plugg och en tallrik med pasta i magen, hamnade jag här.
Vi fick sluta 1,5 timme tidigare idag eftersom vi endast gick igenom hur man byter lakan medans patienten fortfarande ligger i sängen. självklart blir jag offret som får ta på mig en fin ljusblå pyjamas, och vara försökskanin.. varför blir jag inte förvånad? haha
Eftersom vi slutade tidigare satt jag, Bella och Malin kvar en stund i skolan och pluggade matte. Tror jag måste inskaffa den reglen, får nämligen mer gjort om jag är i skolan konstigt nog.
Jag skulle även tränat ikväll men den är flyttad till imorgon så jag får tagga en dag till istället.

Ikväll blir det tidigt i säng, och jag börjar redan få ont i magen när jag tänker på att klockan 8.00 imorgon stänger dörren och spanskan börjar ...



Missa inte idol ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: