(1)

Snart är det helg

åh äntligen säger jag bara !
Boken är utläst efter många timmars plåga och nu kan jag med gott samvete gå till skolan imon för jag har gjort min läxa. Eller okej , jag skumläste de sista 30 sidorna så förstod inte själva slutet, men det finns ingen anledning att oroa sig för det. Jag menar nu är det bara en dag kvar och sen är en efterlängtad helg äntligen här!
Ser fram emot denna helgen riktigt mycket faktiskt. Mys med bästa brudarna i klassen och bio med älsklingen, kan inte bli bättre !

(jag lånar bara den fina bilden lite ketta)

Polisen va impad av vår körning ;)

Godnatt
Vi hörs när vi hörs!




Kommentarer
Postat av: ketta

haha, sötis! gillar din blogg, imorgon blir det party. puss rumpan

2009-09-10 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: