(0)

Olivia "OlleGadden" Gardevall

Skolan idag gick smärtfritt och mina insekter jag har i skåpet i en burk lever fortfarande. Nu låter det väl som jag är en sån där människa som samlar på allt men så är fallet inte. Tro det eller ej men vi har fått gråsuggor på naturvetenskapen och målet är väl att få dom att överleva antar jag. hmm.
Oj, tiden rinner iväg och om en halvtimme ska jag gå till konsum för att köpa dricka och annat att ha med till Olle ikväll. Playstation och singstar är nerpackat och efter att ha fått lite tacos i magen går det inte annat än att få en bra kväll med tjejerna!
Nej nu måste jag byta om och skynda mig en aning. Ha en kanonbra kväll allihop! :D



just det, vi tog skolfoto idag och vad ska man säga...där satt den !

vi hörs när vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: