(0)

It's hard sometimes


Vill bara börja med att säga att jag har svårt att ladda upp bilder, så skyll inte på mig om det är dåligt av den sorten ;)

Om en stund ska jag träffa en saknad Emelie som jag numera oftast bara skymtar i korridiren i skolan. Tänka sig att kvällen till ära ska vi kolla på handboll. Ja om det nu är så speciellt, haha.
Jag pratade i telefon med T innan som ska åka till Göteborg över helgen, det känns lite jobbigt eftersom det nästan bara blir 1 gång i veckan vi ses nu för tiden. Men så kan det bli..jag är ju minst lika kär för det och om exakt en vecka firar vi 11 månader! Underbart !

Nej , om jag skulle pallra mig bort till konsum och köpa dricka kanske? 
Soda stream blir aldrig detsamma..



Vi hörs när vi hörs! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: