(0)

överskattad?

I natt har jag sovit hos pappa och här brukar jag för en gångs skull kunna sova ut. Men denna natten va rena motsatsen, varför behöver man ens sova om man ändå vaknar en gång i timmen?
klockan är redan halv 12 men det känns snarare som den är 3.
Jag va uppe med tuppen imorse så kanske kan det vara anledningen till mina väl utänkta tankar och svar.
Gårdagen började med tidig uppstigning för att sätta sig på bussen och åka till samlingen.
Eftersom vår tränare aldrig har sett så dålig fotboll under sitt liv behöver jag nog inte nämna något om matchen. Pinsamt var ordet och det kändes som jag lika gärna kunde stannat kvar under mitt täcke, mmh.
Kvällen blev bättre eftersom den spenderades med Jossan. Barnvakt, pizza, film och godis kan kvällen med ord beskrivas , mycket fint ! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: