(1)

tändare-tricket


Tim kan konsten med att imponera på tjejer (nej mina ögon ser inte ut så i verkligheten, bara nästan)
Nu hade jag tänkt räkna några tal i matteboken. Procent handlar det hela om för att vara exakt och ska jag vara ärlig trodde jag att det va min starka sida inom matematikens värld så att säga, men vi stryker det.
 Resten av kvällen ska jag bänka mig framför teven och mitt sug av godis börjar komma fram. Har hållt mig borta från det i tre veckor nu , klappklapp!  Jag är även lite nyfiken på att testa mitt nya puder från max factor jag köpte innan. Hoppas innerligt att jag inte blir sådär orange och ful..




Kommentarer
Postat av: a

hahah snygg bild (;

2009-11-04 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: