(4)

snart är det fredagsmyyys.


Engelskaprov idag vilket kändes helt okej. Jag vågar inte hoppas på mer än så eftersom jag i så fall kommer känna en stor besvikelse på mig själv om betyget är under mina förväntningar.
 "Det kan inte bli värre än att man gör fel",  har en grabb hjärntvättat mig med och lyckats få orden att fastna. Det han sa är så sant så. Efter skolan gick jag och Bella och fikade, vilket vi tyckte att vi va värda efter en otroligt slitsam vecka i skolan! känn ironin.
Imorgon är det äntligen fredag igen och jag ska vara hundvakt. hmm.. Jag skulle ändå inte haft mycket mer att göra och det är goa pengar som jag ska lägga undan till mitt sparande av en systemkamera. Bilderna här på bloggen är tråkiga, och jag skyller på min nuvarande urkassa kamera (;




Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Jag tycker att du tar jätte fina bilder, och det märks att du har ett intresse för fotografering :)

2009-11-12 @ 21:27:18
Postat av: maalinfransson.blogg.se

åh tack så jätte mycket anton, vad glad jag blir ! :D

2009-11-12 @ 21:33:31
Postat av: Frida Setterberg

Malin, det är ju inte kameran som gör bilden det är ju fotografen! ;D ..och du tar jättefina bilder ju :)

Kram Frida

2009-11-14 @ 21:29:39
Postat av: maalinfransson.blogg.se

haha men jag måste ju ha något att skylla på (a)

tack så jätte mycket !

2009-11-14 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: