(0)

pass by




Imorse när alarmet på mobilen ringde i hopp om att väcka mig vid sex-tiden, reagerade jag inte ens. Jag drog täcket över huvudet och somnade om. När jag några timmar senare vaknade vid elva av att det haglade ute trodde jag att mitt fönster skulle gå sönder. Väldigt passande att jag drömde om krig och trodde att jag blev skjuten, haha. 

Dagen idag har gått åt till att skriva färdigt min novell. Jag vet inte hur många timmar det tagit men en sak är säker, och det är att den blev kass! Början låter riktigt inbjudande(om man kan säga så) men sen rasar allt samman. Äsch, jag är ingen författare och hade inte tänkt bli det heller (;
 
Snart är helgen här och lördagen består av en heldag med fotboll! Gaah, vad jag längtar!
Nu hade jag tänkt att krypa ner under täcket och försöka sova.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner, så hörs vi !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: