(0)

kill the silence

Hej och hå vilken dag det varit. Första skoldan efter lovet och jag va bara en snarkning ifrån att försova mig. Eller, jag snarkar inte så där tog jag i men det va minsann tungt att ta sig upp idag även fast det inte va sådär mörkt som det brukar efter att klockan är omställd. Provet idag gick bättre än jag trodde och Iréne gick tillslut och hämtade något att dricka till mig och Ketta eftersom vi klagade så på skrivkramp och alla hade gått för över en timme sen. haha, hon är för söt lilla Iréne (: . Jag är precis klar med en bildanalys redovisning tills imorgon som inte blev särskilt bra men som får duga. Senare måste jag göra klart spanska redovisningen, i väntan på att en liten filur ska skicka det till mig! Nehe, jag skulle kanske ta och göra lite nytta igen och batteriet dör snart ändå.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: