(2)

morningsky


Såhär kan det se ut en helt vanlig morgon när man vaknar och himlen är härligt färgad!
Fråga mig inte hur, men det blev lättare på något sätt att gå ur sängen och motivationen till att gå till skolan blev bättre. Kanske för att det alltid är en grå och tråkig himmel nu på morgnarna...
Dagen idag va kort och välbehövlig, engelska och klasstid (eller vad sjutton det heter) , så det är ganska onödigt att klaga! Däremot finns det en sak jag kan klaga över och det är träningen nu under uppehållet, det blir inte kul att komma till första vinterträningen sen eftersom jag inte varit ute och rört på mig minsta lilla.. Fast, är inte uppehållen till för att vila ? (;




Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Vackert =)

2009-11-04 @ 20:56:12
Postat av: maalinfransson.blogg.se

härligt att du kommenterar anton, fortsätt så ! :D

2009-11-05 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: